nuffnang ads

Wednesday, September 22, 2010

meleleh air liur basi, cepat lap!


*credit picture to google, tak dapat cari pic air liur basi, tapi kalau aku taruk takut korang muntah ijo pulak!

assalamualaikum, entry kali nie aku nak share sikit pasal air liur basi,hikhik baik ngaku cepat siapa kalau tido selalu keluar air liur basi? eh,malu lak nak ngaku, kalau nanti suruh tunjuk bantak busuk mesti banyak dah kan peta yang korang buat, hikhik..

ok, lah aku nie pengakuan jujur aku lah, aku pown ada air liur basi gak..tapi, tapi bukan selalu okey! air liur basi aku akan keluar, kalau aku tidur meniarap, dan terlampau penat. aku saje-saje jew lah kan pergi dekat pakcik google,search pasar air liur basi nie,lepas tue jumpa info pasal benda nie, aku nak share dengan korang semua

1) selepas bangun tidur, korang jangan berus gigi dulu, korang ambil air masak, lepas tue kumur dan minum air tersebut, mesti korang akan euuwww geli rasa nak termuntahkan, tapi, tapi korang kena tahu ia akan membuatkan korang menjadi awet muda dan dapat menyembuhkan beberapa penyakit di dalam badan.

2) sistem rawatan tersebut juga telah menjadi amalan rasulluah S.A.W dalam kehidupan harian baginda dan telah dikesan mujarab oleh pakar sains.

3) Nabi Muhammad semasa hayatnya akan meneguk air putih biasa, sebelum baginda bersugi dan berwuduk menunaikan solat subuh setiap pagi.

p/s : info-info nie aku dapat melalui internet, so betul ke tidak walallahualam.

2 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails