nuffnang ads

Saturday, April 16, 2011

sibuk membuat bisnes apam polka-dot ^_^

assalamualaikum semua


hye korang semua! lama gila lah aku tak update blog, banyak betol tertinggal berita-berita sensasi, hehehe. sebab dah lama tak update pengunjung blog pun makin berkureng! tapi thanks kepada yang masih lagi sudi singgah dan buat blogwalking.

okey, sebenarnya ada sebab dah lama tak update blog nie, hehe korang nak tau tak sebab apa??? kalau korang tak nak tau pun tak apa, aku tetap nak cerita jugak! okey sebenarnya sekarang aku sudah mula mengiatkan diri dalam bidang perniagaan secara kecil-kecillan nie, hehehe

aku sekarang sibuk menjalankan bisnes menjual apam polka-dot and cupcake! alhamdulillah, ramai yang suka dengan apam polka-dot yang aku buat. 

nie gambar apam polka dot yang aku buat, nie first time buat, tapi macam tak gebu sangat and tak lembut, jadi aku nie cubalah tokok tambah resepi asal untuk mendapatkan hasil yang memuaskan, alhamdulillah selama 3 hari berturut-turut aku buat benda nie, maka aku dapat hasil yang sangat memuaskan hati! tak sia-sia aku mengedit resepi nie sampai dapat apam yang gebu dan bila sejuk pun, masih gebu lagi!

tapi sorry lah, gambar yg bawah nie, time percubaan aku yg first, yang lain-lain tak sempat ambil gambar sebab, bila jew dah siap, semua terus ambik masuk mulut, jadi tak dapat nak snap gambar T__T






ok, filling yang dalam apam nie ada 4 jenis flavour buat masa sekarang nie yang aku jual, first blueberry, strawberry, nenas dan coklat! dan apam polka-dot aku nie jugak ada pelbagai warna-warni. jadi boleh request nak warna apa yea

so kalau siapa-siapa yang duduk are klang dan s.alam boleh lah cuba apam polka-dot aku nie, hehe alhamdulillah jugak, buat pertama kalinya dapat terima tempahan sebanyak 250 bijik, agak kalut jugak nak siapkan sebab first time dapat tempahan, tapi alhamdulillah semua dah siap.

siapa-siapa nak order boleh email aku ek, dekat soulmylife@yahoo.com comfirm aku bagi special price untuk  rakan blogger, hehe


p/s : buat masa sekrng nie tempahan header ditutp, sebab tengah fokus pada bisnes kuih dulu, teheeee nanti kalau aku dah terima tempahan header, aku akan announce dekat blog.

bye korang!


7 comments:

  1. ya allah lawanya apam... kalau saya saya simpan aja... tak sampai hati nak makan... hik hik hik... salam kenalan.... cantiknya apam tu...

    ReplyDelete
  2. eheh !
    mcm cupcake pulak ek .
    HEHEHE^^
    lawalawa .
    :))

    ReplyDelete
  3. waa~teruja nya tengok apam polka dott~cane nak membuat nya?hihi^^

    ReplyDelete
  4. wahh..terliur la tengok apam ni..
    kasi la resipi..
    nk bt jugak..

    ReplyDelete
  5. pehhh!!! chomell gilerr!!!! mesti syg nak makan..sebab comell sgt lah apam nie... kaler nie comel !! argghh!!! xcited betol tengok :)

    ReplyDelete
  6. lawa gile..
    xpernah jmpe pun..
    pndai nye buat..=)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails