nuffnang ads

Saturday, April 9, 2011

si comel saya :)

assalamualaikum semua


entry kali nie, nak share korang gambar sahaja, malas nak taip hehe, buah hati saya dah 5 bulan sekarang nie! dan bila dah besar, makin nakal sekarang, lagi-lagi dah pandai meniarap, hehehe

ada satu hari tue, aku tengah chat kat fb dengan bf aku, then sebabkan buah hati aku nie jaga,aku baringkanlah dia dekat sebelah aku, sedang aku tengah best chat ngan bf aku nie, aku tak sedar pun buah hati aku nie, dah guling-guling sampai ke lantai, hahaha sedar-sedar jew dia dah menangis sebab dah lama meniarap. 

*buah hati nak tolong replykan comment :)

*serius mengadap laptop tue

*pandainya lah dia pegang tetikus, hehe

*buah hati pengarang jantung 

*maksu lagi 5 minit kita nak guna boleh?

*comelnya ^_^

2 comments:

  1. hehe . gmbr yang "maksu lagi 5minit kita nak guna boleh ?" memang comel sesangat. eeee.. geram na cubit pipi die. hehe

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails