nuffnang ads

Thursday, September 2, 2010

si penyibuk!

pagi tadi macam biasa bangun sahur pukul 4.30 petang pagi, mata punyalah mengantuk, makan pown sambil pejam mata, ehehe, buruk tul perangai kan! dah habis makan sahur semua, basuh pinggan dan masuk bilik untuk sambung tido, dah sedap-sedap nak baring nie, datanglah pulak si penyibuk nie, siapa lagi kalau tak bukan dania, pagi nie entah apa mimpi dia bangun sahur pulak, selalunya kalau time aku bangun sahur, dia lansung tak sedar diri terbongkang tido, pagi nie pulak mengada-gada nak bangun.

aku dah lah mengantuk giler, dia asik mengiau-giau jew, tak tau lah dia nak apa, last-last aku bangun pergi dapur, buatkan lah susu dengan taruk sikit makanan dia kat dalam mangkuk,lepas tue bawak masuk dalam bilik bagi dia makan, tengok macam tuan puteri tau dia nie, siap berhidang lagi makanan and bawak masuk dalam bilik,kan best kalau mak aku manjakan aku macam nie , ahaha, jangan nak berangan la silap-silap hari bulan mak aku baling pinggan kat muka aku.

dalam keadaan aku yang mengantuk giler nie, sempat gak aku snap pic budak yang sibuk nak sahur jugak nie.



tgk aku siap buatkan hot milk lagi untuk dania :)


tgk la dania tue,penat-penat aku wat susu ngan makanan dia, boleh dia tido dekat situ



dalam berapa saat dah tertido kat situ, dia pun bangun and terus blah, tak usik pown susu tue :(



dania mengantuk la kakak, pagi karang jew la dania mkn



last sekali, dia pun tidur,siap pakai blanket aku lagi, kurang asam jawa betul punya kucing!

4 comments:

  1. dania dah besar.
    lain dah muker dania.
    comel.

    ReplyDelete
  2. @Misz Pinkie Winkie

    ehehe..dah 4 bulan dania nie lin, dah x comel la, masa kecik2 jew dulu comel! :)

    ReplyDelete
  3. haha...nakalnyer..
    penat je wat susu..
    x nk mkn pown...
    myb tetba dia tefikr, klu sahur kna posa ni...
    2 dia x nk mkn tu...
    hehe

    ReplyDelete
  4. @anis


    ahaha bukan nakal jew, tapi mengada lebig.betol gak ek ape anis cakap nie., dia takut nti org suruh puasa la tue, nti tak dapat lah nak makan ehehe

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails