nuffnang ads

Saturday, August 21, 2010

my baby buchuk!

Ok, kali nie nk cerita pasal buah hati aku, nama dia Dania, aku sayang sangat2 dekat dia, aku adopt dania nie pada kak iela, so time aku amik nie umur dia baru 1 bulan, time bawak balik dania dekat umah, semua family aku teruja tgk dia, hahaha sebab first time kat umah aku bela kucing bulu panjang2  nie hehe...sebelum nie bela kucing yang bulu pendek2 jew ;)

Time first bawak balik kat umah nie, semua sibuk nak bagi nama, nama-nama yang dicalonkan damia,diana,tiz zakiyah, maria n bla....bla banyak sgt, selepas semua ditapis akhirnya semua setuju memilih dania, terpengaruh sebab tgk cite awan dania tue,hehe..

ok,lah jom tgk pic dania masa umur 1 bulan http://www.emocutez.com









5 comments:

  1. comelnya dania nie.
    kaler macam silver2 skett.
    geram tengok

    ReplyDelete
  2. comelnye dania.
    ahaha.
    nak gelak pun ade name nie.
    comel je entri nie.ahakz!

    ReplyDelete
  3. misz pinkie : hehe, kalau dania nie, ezan samakan kaler dia ngan warna simen lantaikat umah tue ;p


    miszes ugly : ahaha...2 la, dlm banyak2 nama semua setuju nama nak panggil dia dania ;)

    ReplyDelete
  4. cumilnyeee! dania ade bby x? nk adopt bby diaaa. :) srius ni.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails