nuffnang ads

Friday, February 3, 2012

main masak-masak : kek coklat indungelce!

Asalamualaikum semua

ok, last week teringin sanagat nak makan kek coklat, nak pergi beli dekat secret recepi dah lah mahal, lagi pun kalau makan 1 slice tak cukup T_T . So niat hati nak buat sendiri. 

Jangan nak main-main, aku nak buat kek coklat indungelce ala-ala secret recepi gitu, hehe. Tapi bila search dekat internet recepinya, mak aiiii macam susah je T_T.  

Ntah macam mana, teringat dekat fb, ada sorang kakak nie, punyalah baik hati ada share resepi coklat indulgence dengan siap dia punya step lagi kau, dari A to Z! perghh! memang semangat gila lah nafsu aku nak buat, hahaha sebab dah tunjukkan cara-caranya.

Tapi kek aku tak secantik akak tu punya, kek coklat aku comot macam tuannya jugak! nak tengok tak rupa kek coklat aku

.
.
.
.
.
.
.
.
.





* i'm melting! 

6 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails