nuffnang ads

Sunday, November 7, 2010

baru tunang, belum HALAL lagi




ada sesetengah orang semua gambar nak dikongsikan dekat laman sosial, walaupun pada hakikatnya gambar yang ditunjukkan tue tidak sepatutnya ditayangkan kepada umum.

 macam satu kes nie, dia nie kawan sekolah aku dulu, tapi aku tak ada lah rapat sangat dengan dia, cuma kenal sahaja. aku tengok lah setiap gambar-gambar yang di upload di laman sosial. teruja sekejap melihat gambar dia berdua sengan seorang lelaki. aku ingatkan maybe husband dia lah kot, sebab gambar tue mesra giler, siap tangkap gambar tidur sama-sama lagi, hikhik. mata lelaki tue pun macam dah kena stim jew! wth... terdetik jugak dalam hati, kalau yea pun dah bersuami, tak perlulah nak upload gambar sampai dalam bilik, baring sama-samalah bagai, cukuplah hanya tatapan diri sendiri sahaja.

tapiiiii.....rupa-rupanya baru bertunang, aku ingatkan dah kawin, bukan lah nak mengata, tapi hanya pandangan sahaja, mesti orang akan fikir bukan-bukan bila tengok gambar macam tue, sedangkan pada hakikatnya baru sahaja bertunang, belum lagi halal.

aku speechless sebab diorang belum bernikah! tapi gambar macam dah pasangan HALAL jew!

14 comments:

  1. hmm, memg x ptut..
    ade kwn anis taruk gmbr kiss ngan gurl...
    dia pown gurl jugak, uih dahsyat..
    lesbian ape..
    haha

    ReplyDelete
  2. manusia sekarang banyak dah camni...

    semoga perkara2 camni dijauhkan dari aku and dari sume orang yang bace entry ni...

    ReplyDelete
  3. : zaman sekarang , macam2 saja . -.-

    ReplyDelete
  4. orang sekarang tak takut langsung dengan yang satu :/

    ReplyDelete
  5. susah nak cakap .
    skg orang mengah nak tunjuk kejahatan masg2
    urrrrm

    ReplyDelete
  6. 2laa..klau dh posing baring2 2 rasenye dh lebih2 sgt..

    ReplyDelete
  7. @anis

    ehehe..2 lah diorang nie mcm dah tak ada perasaan segan buat benda macam tue kan!

    ReplyDelete
  8. @Aoi@riena

    betul-betul manusia akhir zaman

    amin...semoga kita terlindung dari melakukan perkara terkutuk!

    ReplyDelete
  9. @lassiegewdix

    2 lah pelikkan ada gak orang macam tue, bangga bila buat dosa!

    ReplyDelete
  10. @darkbatman

    ehehe..yup mesti orang akan fikir something, takkan lah setakat baring2 jew, mustahil!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails