nuffnang ads

Sunday, October 24, 2010

mari menari rancangan baru di astro

semalam tertengok rancangam baru di astro iaitu mari menari, aku tengok macam nak sama jew dengan rancangan sehati berdansa, menari-nari jew, ermmm...macam dah tak ada idea lain jew nak wat rancangan.

sebenarnya bukan tue yang aku nak perkatakan, tetapi tengah tengok, semua peserta menari-nari bagai nak gila nie, sampai nak terselak kain, hikhik aku tengok lah satu peserta nie, aikk macam kenal perempuan nie, aku cakap dalam hati, bukan dulu dia nie bertudung kew???? ok, baru aku perasaan sebenarnya perempuan nie, pernah masuk rancangan tangkap muat dekat astro dulu, time rancangan tangkap muat dulu, aku tengok dia bertudung, tapi bila rancangan nie, dah terbang tudung dia, ghaib pergi mana tah!

aku tengok nama dia pun sama, tapi aku tak tahulah kan kalau pelanduk dua serupa, kalau betullah perempuan yang sama, ermmm tak tau lah nak kata apa.

6 comments:

  1. wahh.. sungguh teliti kamu... heheheh.. gomokpendek x pasan pon! xper.. jap g tengok siaran ulangan! hahaha

    ReplyDelete
  2. tyra tahu sape girl yang sis maksudkan tu . haha . Di** or RUDI**

    ReplyDelete
  3. sy suke pasangan yg paling muda sekali..pasangan tentera..kiut sgt..:D

    ReplyDelete
  4. dania ckp....ni yg aku x suka ni..
    saingan ni...x blh jdi ni..kena halau ni..hahhhahahaa

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails